gör en kenza ;)
2008-02-09 @ 18:18:58

Yeaho, ni ville läsa! Var beredda på en väldigt lång text nu! :

[ g a m m a l  t e x t  ä r  r a d e r a d  ,  n y  s k r i v e n  1 1 - 0 5 - 0 8 ]

Jag heter då Matilda Eriksson och är nog världens lyckligaste tjej. För det första har jag världens bästa vänner, dom är helt underbara och är så snälla så det är inte klokt, och sen är allt helt toppen just nu, det håller på att bli sommar, man kan gå utan jacka, skolavslutning snart och efter sommarlovet är det kunskapsskolan med en fin vän vid namn olivia som gäller, hej 7:an!

Just nu går jag i en skola som heter Sigfridsborgsskolan, (töntnamn jag vet) som faktist min pappa också har gått i (haha) och har en superhärlig klass, vissa av oss där har faktist känt varandra i över 7 år, det känns faktist som en andra familj. Dom är så himla gulliga där <3 Dom som står mej närmast i klassen är vendela & alexandra, mina allra bästa vänner.

Det var inte förrän den 23:e maj -07 jag startade min blogg (min gamla blogg är aouch.blogg.se) fast då kanske statistiken låg på 5 st per dag eller nått (kollade aldrig ;) men sen i september nån gång började bloggen växa och växa, när statistiken en gång låg på 660 och över några tusen sidvisningar så blev jag riktigt glad ska ni veta! Sen började kommentarerna strömma in och jag svarade på varenda en och höll på så jäkla mycket och blev inte nöjd om jag inte hade minst 140 kommentarer per inlägg eller nått, sen blev det som ett beroende så jag funderade på att sluta, men sen så började jag här på tildasfoton (som tidigare bara var lite foton då & då) och det här känns mycket bättre, alla snälla läsare, alla helt underbara människor gör mej så glad!

I sommar är inte så mycket planerat, guldkortet på grönan (gröna lund) ska köpas och ska spendera många härliga stunder där med massa kompisar som också har/ska köpa/köpt det :D Blir helt fjantigt glad av att vara där, leendet kan inte stoppas, hahah :D



♥ Sötnosen tilda sa:

Jättebra skrivet och det var verkligen kul att få veta lite mer om dig :) Va kul att du "skrev upp" min blogg elr va man säger, haha. pusspuss sötnos (:

2008-02-09 @ 18:35:08
URL: http://baratildis.blogg.se
♥ Sötnosen Vendela sa:

Sötis!

2008-02-09 @ 19:06:13
URL: http://www.venziii.blogg.se
♥ Sötnosen Kristin sa:

Det är faktiskt riktigt roligt att läsa så här om folk, jag visste ju liksom inte sådär jätte mycket om dig men nu vet ja! Haha ;P
Hoppas du mår bra,
puss!!!

2008-02-09 @ 19:06:46
URL: http://sandstr0m.blogg.se
♥ Sötnosen tilda sa:

funtar också på att göra en såndär presentation om mig själv ;) verkar lite kul, puss sötnos *härta till dig*

2008-02-09 @ 22:56:12
URL: http://baratildis.blogg.se
♥ Sötnosen ellen sa:

hihi, jasså så det är lite läskigt att gå förbi alla nior i korridorerna ;) Så läskig är nog inte jag tror jag iaf ;) haha, hare bra!

2008-05-07 @ 22:37:52
URL: http://ekw.blogg.se/
♥ Sötnosen ellen sa:

haha, aha okej.. jo men jag kommer ihåg när jag gick i sexan också så.. det var lite läskigt..

Tur att jag verkar "icke-läskig" iaf då ;)



Aha, nej men det var inte töntigt skrivet..

Men nu kanske den här nya passar bättre till sommaren :)

Vi hörs, kram!

2008-05-12 @ 20:21:13
URL: http://ekw.blogg.se/

Frågor om bloggdesign? klicka här.
Där kan du också se nästan alla designer jag gjort.
Superkul att du vill kommentera förresten!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0