ännu en lista? nää :o
2008-02-07 @ 19:11:49

) Ta fram mobilen och gå in på kontakter
B) Håll inne neråt knappen i ca 5-30 sek sen släpp
C) Skriv vem det blev som svar på frågorna!

1) Jag heter: Frida faster (ghahaahah)
2) Jag gillar: Malin (yes i do!)
3) Jag hatar: Simon dubai (vem e de?)
4)Jag är kåt i: Beckis mamma (HHAHAHAHA)
5) Jag är verkligen super kär i: Leo (or naaat!)
6) Snyggast i världen:Fatima
7) Fulast i världen: Lojsan (HAHA NEEJ!)
 8) Äckligast i världen: Anna (oh no!)
9) Muppigast i världen: Leo (hhaha aa dt är sant, hehhe)
10) Tråkigast i världen:  Dennis (mööh)
11) Jag ska satsa på: Malin (haha yeah!) 
12) Bästis:  Matte (verkligen inte)
13) Jag vill ha sex med: Orre (min brorsa, right)
14) Hatar jag mest: Rachel (haha en tjej i england)
15) Jag har en hemlighet med:  72150 (ghahaha sl-bussgrej)
16) Jag skäms över : Oscar Lott (GHAHAHAHHAHAAHAHHAHHAHHHHAHHHAHAHAHA)


snodd från josie



Frågor om bloggdesign? klicka här.
Där kan du också se nästan alla designer jag gjort.
Superkul att du vill kommentera förresten!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0