hehe
2008-02-08 @ 19:05:49

Vet ni vilken låt jag älskar? Riktigt många. Men en speciell är denna. Och vet ni en annan grej? I mitten av låten låter det ett litet "plupp", och jag känner till det så vääääl! Börjar nästan gråta när jag hör dt där pluppet. Av lycka :) Och jag vet precis när dt kommer (;

Jag vet att jag är konstig, men shit vilka minnen från sum 05.

image81

Skulle vart snyggare med en svart ram runt, men pallar inte göra om :P Pöss


♥ Sötnosen Angelica sa:

Alla dina bilder är skitfina och du är en asskön tjej :)

Vad betyder det som står där? Doubt? xD

2008-06-06 @ 11:50:15
URL: http://angos.blogg.se/

Frågor om bloggdesign? klicka här.
Där kan du också se nästan alla designer jag gjort.
Superkul att du vill kommentera förresten!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0