tävling tävling tävling
2008-02-13 @ 21:56:28

Louise, på bloggen rightnow.tjejsajten.se har en tävling! Länk: här.

Och priset är heeelt underbart! Hoppas hoppas hoppas jag vinner, har aldrig vunnit och om jag skulle göra det så skulle jag skrika av lycka och hoppa jämfota runt mitt hus 10 gånger, promise! :D Och vet ni? Alla gästerna får en goodiebag värd 10 000 kronor styck. Herregud, min stora dröm vore ju att få en goodiebag!


Hoppas hoppas hoppas ♥


♥ Sötnosen Kristin sa:

Ooh jag håller tummarna!
Hoppas du har en fin Alla hjärtans dag!
Puss!

2008-02-14 @ 13:47:15
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Frågor om bloggdesign? klicka här.
Där kan du också se nästan alla designer jag gjort.
Superkul att du vill kommentera förresten!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0